RYO. PATIRK DRAMĄ...

/ naujos kolekcijos ir renginys/

Tikslas: ekspresyviai, naujai ir netikėtai pristatyti prekybos centro RYO rudens kolekcijas su J. Miltinio dramos teatro aktoriais.

 

Konceptas: gyvenimas kaip teatras, tad patirk dramą/ komediją/ tragediją RYO.

 

Prekybos centre statomas skaidrus plastikinis kubas, kurio viduje iš naujų kolekcijų daiktų sukuriama erdvė Juozo Miltinio dramos teatro rudens premjerų pristatymams (režisiesiai A.Špilevoj, K. Siaurusaitytė, A. Jankevičius).

Bendradarbiaujama su visu teatro žvaigždynu: kubo „ scenografiją“ kuria Barbora Šulniūtė, auksinių scenos kryžių laimėtoja. Kampanijos pagrindinis vizualas kuriamas su aktoriais A. Kėleriu, I. Brike, L. Kondrodaite.

Kampanijos komunikacijai panaudojami skirtingi kanalai: nuo lauko reklamos, video, internetinės reklamos iki netikėtų spaudos sprendimų bei vidinių teatro kanalų (spauda ant bilietų).