NIC. įsimylėk namus
/ vizualinė kūryba/
Klientas: namų idėjų centras NIC
Tikslas: atnaujinti NIC įvaizdį, sukurti emocinį turinį, atkreipiant klientų dėmesį į NIC ir jame esančius operatorius.
Konceptas: išeities tašku tampa drugeliai, kuriais buvo nuspręsta dekoruoti NIC fasadus. Drugelių konceptą reikėjo pritaikyti NIC asortimento ir pačio centro pristatymui naujai. Juk sakoma: meilė – tai jausmas, kai tavyje plazda tūkstančiai drugelių. Pasiūlėme išplėsti meilės sampratą – mylėti galima ne tik žmones, gyvūnus etc. Mylėti galima ir savo namus, savo daiktus. Šūkis „NIC – įsimylėk namus iš naujo“
Agentūros atsakomybės: konceptas, šūkis, fotosesijos organizavimas, stilizavimas, pirminių maketų dizainas.