NIC. įsimylėk namus

/ vizualinė kūryba/

Klientas: namų idėjų centras NIC

Tikslas: atnaujinti NIC įvaizdį, sukurti emocinį turinį, atkreipiant klientų dėmesį į NIC ir jame esančius operatorius. 

Konceptas: išeities tašku tampa drugeliai, kuriais buvo nuspręsta dekoruoti NIC fasadus. Drugelių konceptą reikėjo pritaikyti NIC asortimento ir pačio centro pristatymui naujai. Juk sakoma: meilė – tai jausmas, kai tavyje plazda tūkstančiai drugelių. Pasiūlėme išplėsti meilės sampratą – mylėti galima ne tik žmones, gyvūnus etc. Mylėti galima ir savo namus, savo daiktus.  Šūkis „NIC – įsimylėk namus iš naujo“

Agentūros atsakomybės: konceptas, šūkis, fotosesijos organizavimas, stilizavimas, pirminių maketų dizainas.